Assalomu alaykum! Adler University o'quv va aloqa dasturidan foydalanish uchun ushbu sahifadagi ko'rsatmalarga amal qiling.

Uchun
iOS
Android
Web

Adler University mobil ilovasini yuklab oling.

Yuklash iOS uchun
Yuklash Android uchun
Kirish Veb-versiya

Ilovaga foydalanuvchi qaydnomangiz bilan kiring

Kirish ma'lumotlari sizning telefoningizga va/yoki pochtangizga yuborilgan. Agar yo'q bo'lsa, rahbaringizga murojaat qiling.

Xuddi shu login va parol yordamida kompyuterdan veb-versiyada ishlang

Kirish Veb-versiya

Tez-tez beriladigan savollarga javoblar

Login va parol
Platformaning funksionali
Xatolar
Bildirishnoma
O'rnatish va ro'yxatdan o'tkazish

Login va parol

Platforma foydalanuvchisining login va parolini qanday olish mumkin?

Login va parolni platforma ma'murlaridan yoki rahbaridan so'rash mumkin.

Platforma administratorining login va parolini qanday olish mumkin?

Kerakli kirish huquqlariga ega bo'lgan platforma ma'murining login va parolini kompaniya rahbariyati bilan kelishilgan holda platformaning texnik yordamidan olish mumkin.

Foydalanuvchi va uning rahbari kirish huquqidagi farqi nimada?

Har bir rahbar va uning xodimlari mobil rahbar xonasiga ega. Mobil rahbar xonasida statistik ma'lumotlar, jamoaning rivojlanishi, mulohazalar va motivatsiya funktsiyalari mavjud.

Men kirolmayapman. Berilgan login va parol to`g`ri kelmayapti. To'g'risini qaerdan olsam bo'ladi?

Bunday holatlarning 90 foizida parol shunchaki noto'g'ri kiritilgan. Parolni kiritish satrida o'ng tomondagi ko'z belgisini bosing. Belgilar ko'rinadigan bo'ladi va siz parolning to'g'riligini osongina tekshirishingiz mumkin. Agar bu ishlamasa, parolingizni qayta tiklashga urinib ko'ring yoki platformangiz ma'muriga yoki texnik yordamga murojaat qiling.

Bir necha marta kiritdim. Hech narsa yordam bermayapti. Nima qilish kerak?

Siz o'zingizni qiziqtirgan savollarni qo'llab-quvvatlash jamoamizga berishingiz mumkin. Ularni ishonch telefoni, pochta orqali va administrator panelidagi chatda suhbat orqali olish mumkin. Muammoni tushuntiring va ular sizga yordam beradilar. Ilovaga kirish ekranida aktual qo'llab-quvvatlash kontaktlarini topishingiz mumkin.

Men administratorning login va parolini oldim, ammo tizim veb-dasturga kirishga ruxsat bermayapti. Nima bo'lyapti?

Veb-dasturga kirish uchun foydalanuvchi qaydnomasi va parolidan foydalaning. Administratorning login va paroli platformani boshqarish uchun ishlatiladi. Administratorning imkoniyatlaridan foydalanish uchun administrator paneliga o'tishingiz va sizga berilgan administrator qaydnomasi bilan tizimga kirishingiz kerak. Administrator paneliga o'tish tugmasi sahifaning yuqori qismida, o'ng tomonda joylashgan.

Parolni qanday qayta tiklash mumkin?

Parolni SMS orqali qayta tiklash mumkin. Shuning uchun telefon raqami va elektron pochta manzili to'g'ri va noyob bo'lishi kerak.

Haqiqiy ismim va sharifimni kiritishim kerakmi?

Haqiqiy ismingiz va familiyangizdan foydalanishni tavsiya etamiz, chunki bu sizning rahbaringiz va tizim ma'murlari uchun, shuningdek to'g'ridan-to'g'ri siz uchun, reytingingiz ballarni to'plash va almashtirish imkoniyatlari uchun muhim bo'lishi mumkin

Menga taqdim etilgan kirish parolini o'zgartirsam bo`ladimi?

Ha, buni profilingiz sozlamalarida o'zingiz qilishingiz mumkin.

Platformaning funktsionali

Menga kerak bo'lgan ba'zi funktsiyalarni ko'rmayapman. Ammo ular platforma tavsifida bor. Ushbu versiya to'liq funktsionalmi?

Funktsional imkoniyatlarning mavjudligi shartnoma shartlarida belgilanadi. Bundan tashqari, ba'zi funktsiyalar maxsus test va sozlashni talab qiladi.

Testingiz qanday ko'rinishda ekanligidan meni qoniqtirmayapti. Bu yerda biron bir sozlash imkoniyati bormi?

Ilova platforma ma'muri darajasida test sozlamalari uchun ko'plab variantlarni o'rnatishga imkon beradi. Test qanday ko'rinishini, unga qanday savollar va qanday shaklda qo'shilishini platforma ma'muri hal qiladi.

Agar testlarni namoyish qilishni yaxshilash bo'yicha takliflaringiz bo'lsa, ularni platforma ma'muriga yoki texnik yordam xizmatiga yetkazing.

Men platformani takomillashtirish bo'yicha takliflar bermoqchiman. Buni qanday qilish kerak?

Iltimos, bizning yordam guruhimizga o'z taklifingizni bildiring: telefon orqali +998 97 444 26 75 (9:00 — 18:00) va pochta orqali Admin.university@adler.uz

Xatolar

Men havolani bosib o'tdim, ammo o'rnatish boshlanmadi.

Agar sizda iOS (Apple-dan qurilma) bo'lsa, havolani bosgandan so'ng, ochilgan oynalardagi "Ochish" va "O'rnatish" tugmachalarini bosish orqali o'rnatishni tasdiqlashingiz kerak. "O'rnatish" tugmachasini bosgandan so'ng, asosiy ekranga o'ting va dastur belgilarini tekshiring.

Agar sizda Android qurilmasi bo'lsa, unda havolani bosib, .apk o'rnatish faylini yuklab olish talab qilinadi. Yuklab olish tugaguncha kuting va faylni oching.

Menga ishonib bo'lmaydigan korporativ ishlab chiquvchi yoki noma'lum manbadan o'rnatish haqida bildirishnoma ko'rsatildi.

Agar siz ilovani havoladan o'rnatgan bo'lsangiz bu odatiy holat. Qurilma sozlamalarida o'rnatishni qo'shimcha ravishda tasdiqlashingiz kerak.

IOS-da Sozlamalar → Asosiy → Profillar → Qurilmani boshqarish bo'limiga o'ting, MCHJ Equeo ishlab chiquvchi profilini tanlang va “Ishonch”-ni bosing. Agar MCHJ Equeo ishlab chiquvchi profilida ko'rinmasa, unda dasturni avval yuklab qo'yganingizga ishonch hosil qiling. Buning uchun yuqoridagi xatboshiga qarang.

Android-da ushbu sozlamalarga yo'l OS versiyasiga va qurilma ishlab chiqaruvchilariga qarab farq qilishi mumkin. Odatda yo'l quyidagicha ko'rinadi: Qurilma sozlamalari → Xavfsizlik → Noma'lum manbalar → "Ruxsat berish" katagiga belgi qo'yishingiz kerak.

Kiruvchi qo'ng'iroq bo'lganda yoki boshqa dastur faol bo'lganda test yoki kurs "chiqib ketsa" nima qilish kerak?

Ushbu materialni yuklab olishni va oflayn rejimga o'tishni tavsiya etamiz (Internetni o'chirib qo'ying). Internet qayta yoqilganda dastur avtomatik ravishda natijalarni yangilaydi.

Agar parolni tiklash xati elektron pochtamga kelmasa nima qilishim kerak?

So'rovingizni takrorlashni, “Spam” papkangizni tekshirishni yoki qo'llab-quvvatlash guruhimizga murojaat qilishni tavsiya etamiz.

Kurs davomida video gorizontal yo'nalishida va test savollari vertikal yo'nalishda namoyish etilsa nima qilishim kerak?

"Ekranni avtomatik aylantirish" funksiyasini yoqishni tavsiya etamiz

Bildirishnoma

Bildirishnomalarni qanday qabul qilaman?

Bildirishnomalar push-xabarlari sifatida yuboriladi. Platforma ma'muri bildirishnomalar mantig'ini va ularning tez-tezligini o'zlari sozlashi mumkin.

Hech qanday xabarnomalar va bildirishnomalar kelmasa nima qilish kerak?

Smartfon sozlamalarida "Bildirishnoma" ni yoqishingiz va "Faoliyatni boshqarish" ni o'chirib qo'yishingizni tavsiya qilamiz.

Ilovani o'rnatish va ro'yxatdan o'tkazish

Ro'yxatdan o'tish paytida raqam avval ro'yxatdan o'tganligi to'g'risida bildirish paydo bo'lsa, nima qilishim kerak?

Iltimos, qo'llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling. Ehtimol sizning raqamingiz bizning platformamizda avvalroq ro'yxatdan o'tgan bo'lishi mumkin.

Ilovani yuklab olish yoki o'rnatish uchun ko'p vaqt ketmoqda. Uning o`lchami qancha?

Bu, ehtimol, beqaror yoki zaif Internet tufayli yuzaga keladi. Ilova hajmi 65 MB ni tashkil qiladi va odatda bir necha soniya ichida o'rnatiladi.

iOS-ga o'rnatish uchun muhim ma'lumot

1. Havolani bosish orqali ochilgan oynada "Ochish" va "O'rnatish" tugmachalarini bosish orqali o'rnatishni tasdiqlang. Keyin asosiy ekrandagi dastur belgilarini tekshiring.

2. Bundan tashqari, ishlab chiqaruvchi tomonidan tasdiqlash talab qilinishi mumkin. Sozlamalar → Asosiy → Profillar → Qurilmani boshqarish bo'limiga o'ting, MCHJ Equeo ishlab chiquvchi profilini tanlang va “Ishonish” tugmasini bosing.

3. Ilova ishlashga tayyor.

Yaxshi. Davom etamiz.

Android-ga o'rnatish uchun
muhim ma'lumot

Havolani bosish orqali .apk o'rnatish faylini yuklab oling, uni oching va o'rnatishni tasdiqlang. Bundan tashqari, ishlab chiqaruvchi tomonidan tasdiqlash talab qilinishi mumkin. Bu OS versiyasiga va qurilma ishlab chiqaruvchilariga qarab sozlamalarga yo'l boshqacha bo'lishi mumkin. Odatda yo'l quyidagicha ko'rinadi: Qurilma sozlamalari → Xavfsizlik → Noma'lum manbalar → "Ruxsat berish" katagiga belgi qo'yishingiz kerak. Biz sizning ma'lumotlaringizga ilovadan tashqarida kira olmaymiz.

Yaxshi. Davom etamiz.