Bizning tavsiyalarimiz

Название: Marketing asoslari | Muallif – Filipp Kotler
Рецензия от: Aziz Annaberdiyev, mintaqaviy savdo menejeri

Ingliz tilidan V.B.Bobrov tarjimasi — marketingni tushunmaydigan odamlar uchun. Bu biznesni qayta ko‘rib chiqish va sotuvlarga to‘g‘ri yondashuv borasida tushunchaga ega bo‘lish imkonini beradi.

Название: Ideal rahbar. Nima uchun ular bo’lolmaydilar va nima kelib chiqadi | Muallif – Itzhak Adizes
Рецензия от: Botir Eshanqulov, savdo tahlili bo'limi boshlig'i

Kompaniyaning ko'rsatkichlari ko'p jihatdan boshqaruv aloqasiga bog'liq, shuning uchun menejerlar jarayonni tashkil etish shaklida jamoaga qo'shimcha qiymat olib kelib, takomillashtirish va rivojlantirishga harakat qilishadi. Bundan tashqari, barcha odamlar 4 ta katta guruhga bo'lingan. Ushbu guruhlarning ta'rifi, o'zaro ta'siri va boshqaruvi "ideal rahbar"kitobiga bag'ishlangan.

 

Muallifning ta'kidlashicha, mukammal rahbarlar yo'q. Har bir xo'jayin juda ko'p fazilatlarga ega bo'lishi kerak. Yozuvchining so'zlariga ko'ra, biznesni muvaffaqiyatli boshqarish uchun rahbarlar jamoasi kerak. Kitobdan siz boshqaruv apparatini qanday shakllantirishni va uni samarali qilishni o'rganishingiz mumkin.

 

Amaliyot menejerlari unda juda ko'p foydali g'oyalarni topadilar, ulardan biri to'rtta funktsiyaning metodologiyasini qabul qilishi va jamoada samarali ishlashni o'rganishi mumkin. Mojarolarni konstruktiv yo'nalishga qanday aylantirish haqida bilish kimdir uchun foydali bo'ladi. Menejment bilan bevosita bog'liq bo'lmagan oddiy o'quvchi muallifning zamonaviy boshqaruv tamoyillari haqidagi g'oyalari bilan qiziqadi.

Название: Dunyodagi eng buyuk savdogar | Muallif – og Mandino
Рецензия от: Sergey Starodubtsev, tijorat direktori

Insoniyat hamda borliq va o‘zi bilan uyg‘unlikdagi hayotga motivatsiya beruvchi vosita sifatida juda ajoyib kitob.